Subscribe:

Tuesday 30 July 2013

SET BERPANTANG SDM

BERPANTANG DGN SERI DEWI MALAM!

1) Selepas 3 hari berurut terus makan JAMU DEWI DARA 2 biji selepas sarapan pagi. Ini adalah utk membantu melancarkan peredaran darah, elakkan angin bisa masuk ke badan dan ke urat, memanaskan rahim spya darah2 beku nifas mencair dan dapat turun ke mulut rahim, mengecutkan rahim secara lembut n semulajadi, membantu lawaskan pembuangan air besar.

2) Pada masa yg sama boleh juga amalkan MAAJUN CINTA ADAM & HAWA utk persediaan mengembalikan nafsu setelah habis pantang nanti. Wanita bersalin akan menurun nafsu seksnya disebabkan hormon dan juga perasaan fobia selepas melahirkan. Oleh itu MCAH dpt membantu mengembalikan menaikkan syahwat.

3) Semasa dlm pantang gunakanlah FEMININE WASH utk menghilangkan bau hanyir nifas dan utk elakkan terkena jangkitan kuman.

4) Apabila nifas agak kering boleh gunakan MASKER INTIM untuk membantu merawat luka jahitan.

5) Sehabis pantang 45hari, baru boleh insert JAMU DEWI SUCI. Ini adalah untuk memastikan tiada lg sakibaki darah nifas atau air2 busuk yg tertinggal di dinding rahim dan di pangkal rahim.

:: Tidak digalakkan terus insert JDS diawal bersalin kerana pada waktu ini, salur2darah masih kembang. Dgn kekuatan JDS dikhuatiri boleh menyebabkan kejadian tumpah darah. Setelah yakin dan bersih dgn JDS,

6) boleh teruskan insert SUSUKAN QALBU seminggu atau 2 mggu selepasnya utk betul2 kembali dara.

Pasti suami terkejut kerana anda lebih dara dari anak dara.

Selamat Berpantang!!!
 
 

0 comments:

Post a Comment